2023-10-19 18:29:46 • В'ячеслав • Дніпрорудне
OPEL SIGNUM • 2006 г.в. • 1.9 л • дизель • 220 тыс. км
Вопрос
Коробка tf-80sc AF40. Був пінок з першої на другу. Іноді падала в аварію. На СТО відремонтували - ремонт гідроблока (інформація видалена модератором), ремонт гідротрансформатора, заміна всіх резинок, поршнів. Скинули всі адаптації. В результаті працює добре, м'яко. Але при повному прогріві пропадає четверта передача, а з нею п'ята і шоста. Муфта С2. Включаю ручний режим і їду на трьох передачах, а четверта як нейтраль.
Знову ж але при роботі в ручному режимі з холодного стану є всі передачі, скільки б не проїхав.
Беру з донора мозги, де не скидали адаптації. І машина їде, і не пропадають передачі в автоматичному режимі. 900 км на донорських мозгах і все добре.
В чому може бути причина? Скинули щось зайве, або якось треба адаптувати по якомусь алгоритму.
Ответ
Мої Вам шанування!
Вкажіть виробника деталей, які були використані.
Чий прокладочний комплект, погумовані поршні, інші деталі які міняли?
Наприклад:
1) Комплект прокладок, сальників (Transtec) - 1шт.
2) Комплект погумованих поршнів (NAK) - 1шт.
3) Комплект фрікційних дисків (Exedy) - 1шт.
4)
5)
...
10)
Вопрос
Дякую за відповідь. На СТО не уточнили.
Справа в тому, що справа в мозгах. І на інших мозгах машина їде добре, і я їх залишив і їздю собі далі. Я просто не розумію навіщо інформація про виробника сальників.
Ответ
А що тут дуже розуміти? Якщо скласти АКПП з деталей сумнівної якості, то про яку роботу агрегату може йти мова?
Чи має право власник автомобіля проводити або приймати участь у будь-яких "експериментах"? Безумовно так, має.
Але і вимагати бездоганної якості у такому разі - то вже занадто. Не Ви перший, не Ви останній хто грає у цю гру.
За таких обставин технічна несправність - для власника авто це проблема, втрата часу та власних коштів.
Для майстрів, для СТО - це виключно сухі цифри статистики та наочний приклад, який розвиток надалі мають схожі "експерименти".
На фото: приклад фрікційної накладки низької якості механізму блокування ГДТ (таке зазвичай потім викидається на смітник).
Вопрос
До чого тут якість деталей якщо АКПП в справному стані?
Питання було про адаптацію модулю контроля трансмісії і алгоритми його роботи.
Бачу відповіді на це питання я не отримаю. Дякую за увагу
Ответ
Якщо АКПП у справному стані, то і питань тоді не має бути ніяких.
Звертайтесь до тих, хто ремонтує електронні блоки, згадуйте.
Можливо колись двигун не запускали та "підкурювали" іншою машиною, от і маєте наслідки.
Електронні блоки - це окремий напрямок роботи для інших спеціалістів.