АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56











ВОПРОС-ОТВЕТ

Вопросы и ответы, сгруппированные по автомобилям Задать новый вопрос


Вернуться к полному списку вопросов
МаркаМодель и год выпуска

2023-03-28 00:20:38 • Олег • Луцьк
BMW E46 • 2002 г.в. • 2.0 л • дизель • 3 тыс. км

Вопрос
Доброго вечора. підкажі бмв е46 2.0 дизель коробка gm 540 вибило загальну помилку Р0700 і контроль 5 передачі.якщо включити драйв на прогрітій машині проїхавши 5 км на 5 передачі викидає помилку. якщо переключитись на ручний режим і їздити не включаючи 5 то так можна цілий день. а якщо на ручному теж вкл 5 то відразу помилка. глушу на 30 сек заводжу і їду далі без помилок. поки не дійде до 5 передачі. в чому може бути проблема в саліноїді? чи це коробка починає помирати

Ответ
Мої Вам шанування!
З пробігом лише 3.000 кілометрів не може бути таких проблем з АКПП.

Вопрос
305000 тис пробігу незамітив помилки)

Ответ
Чудово.
Скільки пробігу власне Вашого особисто в якому Ви впевнені?
Походження машини: з якої країни у якому році пригнали?
Приганяли Ви особисто чи Ви вже третій-четвертий власник в Україні?
Чи перевірявся рівень трансмісійної рідини у АКПП?
Чи мінялася трансмісійна рідина?

Вопрос
я в україні 2 власник, попередній власник діда інвалід 72 роки. в польщі був ще один власник теж старший мужчина і перший власник в німетчинні здається був. тобіш я 4 власник. Мій пробіг власний 7000 за 10 місяців з моменту як придбав авто, в україну авто було загнане 4.5 роки тому
Перевіряв рівень все внормі при30-40 градусах масла по програмі рейнгольд. при заведеній машині виставленій по рівню) масло майже як нове не чорне горілим не пахло, замінювалось 46000 км назад це я заокруглив( попереднім власником разом і з моїм жеш пробігом) фільтер стояв фебі атф теж фебі 14738
за день до першої помилки по коробці. було замінено квкг знімався вакумний ресивер і впуск від турбіни до дмрв промивав дмрв.на доугий день почало вибивати помилку. думав що здох дмрв і так і виявилось. через пару днів замінив дмрв на новий, скинув всі помилки і проїхався. поки машина ще холодна то буває що вкл 5 але через трохи бє помилку. робив тест з компютером масло в коробці якби я не їздив на 4 передачах і потім при 5 температура його вище 92 градусів не піднялась вчора чистив штекер на коробці думав можливо вода і окисли. все чисто але для профілактики зробив)
Суть і питання чи це співпадіння що коробка почала падати в аварію після всіх маніпуляцій чи рідина хоть і чиста але вже її технічні характеристики зношенні.

Ответ
Ці коробки ходять зазвичай по 450-500 тисяч, а історія у авто "бородата".
Тому припускаю, що пробіг на ній "кручений".
Коли пробіг значний, то настають плюс-мінус ті проблеми, про які Ви розказали.
Я припускаю, що мінімум - це перевірити щоб був рівень рідини у АКПП. А якщо ні? Тоді вирішення проблеми це ремонт АКПП.
Але! Зазвичай на старих авто як ця власники не "тягнуть" ремонт (машина стара і дешева). Вживаних АКПП мабуть живих теж не знайти, бо вони всі плюс-мінус однакові.
Губиться слід надалі, що роблять з цими авто. Мабуть продають задешево чи тулять туди МКПП.

Вопрос
по блоках перевіряли пробіг то ніде нічого не було криво. по всіх блоках пробіг сходиться. хіба що хтось дуже гарно постарався. то всі признаки говорять про те що там ніякий не саліноїд чи гідроблок а і фрикціони. але масло чисте рівень є. все перевіряв

Ответ
Байдуже що там по блокам. Один відсоток браку я особисто зустрічав у виробників. Але тоді б авто триста тисяч не накатало.
Ваша машина ніяка не "особлива", така ж як і інша. І якщо всі інші накатують під 500 тисяч, то й Ваша мала б. Тим паче з таким двигуном.

Вопрос
я некажу що особлива. просто запитував що могла в такій коробці так різко накритимь. якщо ви ремонтуєте такі коробки то в більшості випадків що в них ламається? в яку масмильну сумму виходить ремонт? машину не продам і на механіку не перейду. маю тойоту на механіці) а бмв для душі на автоматі.

Ответ
На такому пробігові - вона їздить далі ще тисяч 150-200.
Виходить з ладу все потроху: починаючи від масляного насосу (зношується тіло), гідроблоку і закінчуючи втратою еластичності погумованих поршнів багатодискових зчеплень, зношуються після цього (горять) фрікційні диски.
Років зо п'ять тому "підняти на ноги" таку АКПП коштувало десь $1500-1800. Яка ситуація зараз не маю уявлення.

Вопрос
зрозумів. дякую. гарного дня

Ответ
Прошу!
P.S.
Згадав свого колегу, який колись спеціалізувався виключно на цій АКПП. Накупив спеціального інструменту років десять тому (реставрувати масляні насоси, гідроблоки).
Ціна була найдешевша в Україні за рахунок спеціалізації та кількості машин в ремонті.
Але років зо три тому розпродав інструмент "аби купили" і більше цю трансмісію в роботі бачити не хоче.
Причина? Машини старі, власники "не тягнуть фінансово". А постійно сваритися за кожні три копійки, або складати з кооперативного китайського лайна хлоп не схотів.

Вопрос
ну я не розумію таких людей які ото хочуть дешево і якісно і з гарантією) 10 років назад ці машини і вартували не так і мало. то чому не зробити один раз нормально коробку і забути про неї.наприклад зараз я купував свою за 3700 і спокійно вложу в коробку пів вартості авто тому що машина не бита в рідній фарбі і по остальних моментах все чудово. до підвіски тре заглянути)
так я розумію що якщо машина корч чи вбита по стану то ніхто не буде вкладати в таку машину. а ті хто продають і потім теж шукають щось дешеве і таксамо нічого кращого вони не куплять за ту сумму. якщо за машиною доглядати( люба марка авто) то вона і прослужить, а міняти авто при найменшій серйозній поломці можна тільки тоді коли ти можеш цю продати і докласти значну сумму щоб купити іншу більш кращу а не майже токого самого класу таку яку не потрібно робити
але зазвичай через деякий час історія повторюється

Ответ
Чому? Бо "жлобство наше все!"
А ремонтник-колега залежить від ринку, на якому погоду грають не 10% тих, хто переймається. А 90% тих, кому "аби за три копійки" (і байдуже, що з лайна і завтра "встане").

Вопрос
я рахую так. якщо ти не взмозі нормально обслуговувати авто і в форс мажорних ситуаціях немає коштів на серйозний ремонт. то таку машину краще не купувати
а 90% людей і купують авто на останні гроші і думають що не буде ламатись)

Ответ
Дякую за розуміння!

2015-05-21 03:59:32 • Егор • Новосибирск
BMW E46 • 2002 г.в. • 2.0 л • бензин • 100 тыс. км

Вопрос
Добрый день, проблема такова. При езде, троганьи на малых оборотах от 1000 до 2000, временами наблюдаются рывки (машина едет рывками) после 2х тысяч при нажатии на педаль сильнее машина начинает ехать нормально, иногда вообще не едет и обороты нерастут (не реагирует на педаль газа), потом переключается на пониженную передачу с толчкем и коробка встает в авариный режим, не всегда, проявляется частично. Иногда когда трогаешься происходят рывки в пределах 500 оборотов и коробка тоже уходит в аварийный режим. Ездил на диагностику, ошибка: 000032 EGS:контроль передачи 1. Акпп GM5L40E. В сервисе говорят что мкханическая проблема нужен ремонт коробки, масло в норме

Ответ
Пробег только Вы маленький указали.
Там в реальности тысяч 200-250 может быть, а то и больше.

В чём, по-Вашему, может заключаться моя помощь?
Для начала я бы разобрался, почему не реагирует на "педаль газа" и не трогал коробку вовсе.
А потом уже чего-либо "хотеть" от АКПП.

Вопрос
Спасибо,но пробег реальный! Меня интересует ошибка, в следствии чего она может возникать.

Ответ
Работа АКПП находится в прямой зависимости от работы ДВС. Если в двигателе есть проблема - может "капризничать" коробка.
Это так, простое объяснение "на пальцах".

Вопрос
Спасибо, то что я как раз хотел услышать!

Ответ
Пожалуйста!

О НАС    РЕМОНТ АКПП    РЕМОНТ ГИДРОМУФТ    ДЕТАЛИ АКПП    ЖИДКОСТИ АКПП    ПРОДАЖА АКПП    ПОКУПКА НЕИСПРАВНЫХ АКПП   
СОВЕТЫ АВТОВЛАДЕЛЬЦАМ    ФОТОГАЛЕРЕЯ    ВОПРОС-ОТВЕТ    КОНТАКТЫ В КИЕВЕ   
АКПП-КЛУБ 2006-2024     Viber, WhatsApp: +380 67 6078326     masterakpp-club.com.ua    Украина, Киев, ул. Е.Сверстюка 56